fredag 18. mai 2012

Dag 1, I - Man Down

Hey,
Da gikk det altså 5 min før noe gikk galt. Med 10 min til toget dro (kl 7) var interrailbilletten til Mikkel sporløst forsvunnet. En tøff avgjørelse førte til at jeg og Bendik starter turen uten samen vår. Forhåpentligvis, hvis alt går som planlagt, møtes vi igjen senere idag i København.

Om 3 timer er vi i Gøteborg hvor vi har 5 min til å rekke neste tog. Men nå skal jeg sove. Ha en fin morgen ;)

- Manu

1 kommentar: