Da sitter jeg, med Bendik, i bilen til Marius, som fint tilbød seg å kjøre oss ned til stasjonen. Vi skal møte Mikkel på Oslo S.
Klokka er kvart over 6...det er blå himmel...sola holder på å sprette frem.. Bloggen vår har en cheezy tittell...it's gonna be a lovely day...
-Manu
Klokka er kvart over 6...det er blå himmel...sola holder på å sprette frem.. Bloggen vår har en cheezy tittell...it's gonna be a lovely day...
-Manu
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar