fredag 18. mai 2012

Prolog - And it's on...

Da sitter jeg, med Bendik, i bilen til Marius, som fint tilbød seg å kjøre oss ned til stasjonen. Vi skal møte Mikkel på Oslo S.

Klokka er kvart over 6...det er blå himmel...sola holder på å sprette frem.. Bloggen vår har en cheezy tittell...it's gonna be a lovely day...

-Manu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar