lørdag 19. mai 2012

Dag 2 - Willkommen in Berlin

Yo,

Vi våknet klokka 05.15 i dag tidlig av en stemme fra høyttalerne som sa at vi ankom Berlin om 30 min. Bendik var rask med å komme seg opp fra senga og begynne å rydde og pakke. Mikkel var fremdeles i drømmeland, mens jeg var usikker på om det jeg hadde hørt var en drøm eller ikke.
En time senere ankom vi BaxPax hostel i Berlin, slitne og trøtte etter et par dagers dårlig søvn. Problemet var at det finnes flere BaxPax hosteller og vi hadde kommet til feil sted. Vi måtte gå i 20 minutter til, med ryggsekkene  som gnagde inn i skulderbladene, før vi kom frem. Vi var trøtte og ville sove. Klokka var 7 da vi sjekket inn. Dessverre var ikke rommet klart før klokka 15.............

Vi tok en random tur rundt i Berlins gater på denne tidlig lørdags morgenen, før vi endte opp med å sitte utenfor en Häagen-Dazs sjappe i en times tid, hvor vi nøt iskrem, kake og cola. Blablablabla... Vi kjøpte en flaske vin til 40 kr på veien tilbake til hostellet, rundt 13-tida. Rommet vårt var heldigvis klart og nå har vi sovet i et par timer for å restaurere energi.

Champions-league finalen begynner om noen timer, og før vi ser den med tyskerne trenger vi middag. Talkz laterz...

Btw, har fiksa kommentarfeltet sånn at dere kan skrive de koselige hilsenene dere alle har tenkt så mye på (I like to believe)

- Manu

1 kommentar: